Szakítani próbál a magyar sztereotípiákkal az új magyar imázsfilm. Ezért lett a fő szlogen az, hogy „Magyarország – több, mint amit várt”. Önnek tetszik? Szavazzon a cikk alján!
90 és 140 másodperces verzióban is elkészült Magyaroszág új imázsfilmje, amit először október 31-én mutattak be, de hétfőtől már ezt vetíti a londoni WTM-en (World Travel Market), vagyis a világ egyik legjelentősebb szakmai kiállításán a Magyar Turizmus Zrt. (MT).
– Az új imázsfilm feladata, hogy leszámoljon a Magyarországról kialakult eddigi sztereotípiákkal: a puszta, gulyás, csikós klisékkel, amelyek a 80-as évek hangulatára utalnak, viszont sajnos továbbra is a külföldi vendégek nagy része ezek alapján azonosítja be hazánkat – magyarázta a film bemutatóján az MT turisztikai igazgató-helyettese, Horváth Gergely.
Éppen ezért az imázsfilm Budapestre, a Balatonra, az egészség-, valamint konferenciaturizmusra fókuszál.
A filmet egy jelenleg a Barcelonában élő, de magyar és üzbég származású testvérpár, Kostil Danila és Kostil Luka rendezte, a kísérődalt pedig a pécsi Berger Dalma énekelte fel. A kisfilm zenéjét Linczényi Márk szerezte.
[youtube url=”http://www.youtube.com/watch?v=A3DDTfNaz4I” width=”650″]
Horváthék szerint a szlogen is arra utal, hogy Magyarország sokkal több annál, mint amire emlékeznek, vagy amire számítanak, netán képzelnek rólunk a hozzánk látogató, vagy korábban már itt járt turisták.
[poll id=”111″]