A reklám talán még ma is sokak fülében ott cseng, holott ma már legfeljebb csak videomegosztókon és retróoldalakon találkozhatunk vele. A pécsi kesztyű hírnevének visszaállítását és piaci részesedésének növelését szeretnék elérni a szövetségbe tömörült vállalkozások – olvasható a Magyar Rádió honlapján.
A tíz kesztyűgyártással foglalkozó cég pályázaton nyert pénzből finanszírozza a közös márka megteremtését, emellett újraindítják a szakképzést, és védjegy létrehozását is tervbe vették.
Szeptemberben mutatják be az új kollekciókat, így a nagyközönség is megismerheti a következő téli divatot – tájékoztatta a Kossuth Rádiót Hornicz Bernadett projektmenedzser.
A klaszter erősíteni szeretné jelenlétét a külpiacokon, köztük Oroszországban is. A tervek között szerepel egy múzeum létrehozása is, a tárgyakat szerencsére megőrizték, jelenleg a pécsi várostörténeti múzeumban őrzik őket.
Forrás: Magyar Rádió