2014. július 7-9. között rendezi meg a Magyar Public Relations Szövetség az első nyári PR Akadémiát, a Pécsi Tudományegyetemmel együttműködve. Az eseményt Pécs város vezetése is támogatja. Utánanéztünk, miért is jó ez nekünk.
A Magyar PR Szövetség hagyományteremtő szándékkal indítja el a PR Akadémiát, három téma köré csoportosítva az előadásokat. Ezek a PR elmélete és gyakorlata; a közélet, a public relations és a média kapcsolata; valamint a modern energia modern kommunikációja.
– Pécsre elsősorban a város kulturális hírneve miatt gondoltunk, nagyon kellemes meglepetés volt, hogy az egyetem azonnal kifejezte együttműködési készségét. Sokat nyomott a latban, hogy a FEEK-en működik egy PR-kutató központ is. A döntésünkhöz, hogy Pécset válasszuk az is hozzájárult, hogy a város vezetése azonnal mellénk állt és minden eszközzel támogatja az akadémiát – mondta Sós Péter János, a Kodolányi János Főiskola oktatója és a rendezvény egyik szervezője arról, miért éppen Pécsre esett a választásuk.
A PR Akadémia integráló szerepet akar játszani több szempontból is. A cél, hogy megmutassák és megvitassák a legmodernebb technikákat, trendeket. Közös eszmecserét szeretnének a szakma aktuális problémáiról, valamint a szervezők össze szeretnék hozni a szakmai vezetőket, elméleti véleményvezéreket az utánpótlás generációjával: az egyetemistákkal és főiskolásokkal, valamint a már dolgozó pályakezdőkkel.
Sós Péter János szerint a város kulturális hírneve most is erős, de így egy új színfolttal gazdagodhat: a public relations magyarországi fővárosa lehet júliusban.
A rendezvény nyilvános, a részvételhez regisztrálni kell a prakademia.hu weboldalon.