A PR-szakma egyik megalapozójáról, Sándor Imréről elnevezett díjat nyert december 12-én a Pannon Filharmonikusok. Az elismerést Graf Orsolya, a zenekar marketing- és kommunikációs vezetője vehette át az Útlevél a zene világába című kommunikációs kampányért, melynek célja, hogy már újszülött kortól otthonosan mozoghassanak a gyerekek a zene világában.
A Sándor Imre-díjjal nyolcadik éve részesíti elismerésben a Magyar Public Relations Szövetség a legjobb PR-munkákat. A díj kimondottan azzal a céllal jött létre, hogy ösztönözze a szakmában dolgozókat az egyre magasabb szakmai színvonal elérésére.
A Pannon Filharmonikusok az Útlevél a zene világába című kommunikációs kampánnyal vett részt a kiírt pályázaton. A kampány célja, hogy Kodály Zoltán szellemiségével összhangban egy meseszerűen illusztrált ingyenes kiadvány segítségével felhívják a szülők figyelmét a zenei nevelés fontosságára. Az így létrejött babaútlevelet 2019 nyarától minden újszülött csecsemő megkapja a Fejérdy Zsófia által létrehozott Promobox tartalmaként, díjmentesen Baranya-, Somogy- és Tolna megye kórházaiban.
A kiadvány szövegét Graf Orsolya készítette, mesés rajzolt karaktereit Ferling Szonja álmodta meg. Az útlevélben a zenekar által szervezett gyermekprogramok állomásai dokumentálhatók, melynek segítségével a korosztály számára leghatékonyabb módon lehet bevezetni már csecsemőkortól a komolyzene világába a legfiatalabb generációt.
A december 12-i ünnepélyes díjátadó keretében hirdette ki a Sándor Imre-díj 2019-es pályázatának eredményeit. Idén rekordszámú, összesen 28 pályázat érkezett, ebből 11 jutott a döntőbe, és ezek közül öt kommunikációs kampány és három hírnévmenedzsment munka érdemelte ki a díjat. A zsűri értékelése alapján az idei mezőny különösen erős volt, nagyon jó pályázatok érkeztek – adta közzé a díjátadó után a Magyar Public Relationship Szövetség.