A közrend helyreállításában való közreműködésben kérte Pintér Sándor belügyminiszter segítségét a Budapest Airport Zrt. a Ferihegyi taxi-ügyben – mondta Hardy Mihály, a repülőteret üzemeltető társaság kommunikációs igazgatója az MTI-nek pénteken.
Hardy szerint – a korábban a ferihegyi drosztokat szerződés alapján használó – Zóna taxijai tilosban parkolnak, dolgozói zaklatják az utasokat és az árban aláígérnek a jelenlegi szerződött partnernek, a Főtaxinak. Ferihegyen csúcsidőben naponta akár 30-40 ezer ember is megfordul. A BA október 7-én közölte, hogy felmondta az addigi megállapodást a Zóna Taxival, és taxi szolgáltatásra kiírt tender győztese a Főtaxi lett.
A taxitársaság 2010. december 7-től végzi a repülőtéri taxiszolgáltatást.
A korábbi tájékoztatás szerint elődjénél olcsóbb, 1.700-5.700 forint közötti tarifákat ígért a Főtaxi és vállalta, hogy a BA előírásának megfelelően az utasok a megrendeléstől számítva legfeljebb 5 percet várakozhatnak az autókra.