Röhejes sztorik a pécsi netes vásárlásokról

Hirdetés

Nem sok olyan lakója akad az internet országának, aki ne lett volna rest a tökéletes termék után kutatva áruházról áruházra járni, vagy ne akart volna egyszerűen pénzt és időt spórolni az egy-két kattintással megrendelhető cuccokkal. Vicces történetek következnek pécsiek internetes vásárlásairól.  

Angol nyelvű publikációkból százakat találhatunk, melyek az online shopping buktatóival és legviccesebb melléfogásaival foglalkoznak, mint például a The Sun és a Daily Mail cikkei, vagy a sokak által kedvelt Bored Panda oldal, amely rengeteg a témával foglalkozó találatot mutat. Nézzük, hogy pécsiek milyen netes melléfogásokkal tudnak előrukkolni.

Olvasónk, Viktória rendszeresen vásárol ugyan különböző internetes oldalakról, az általa küldött képen látható hajgumit azonban „nem rendelte, csak jött”. Vajon összekeverték őt egy másik megrendelővel és egy lány valahol sír a sárga hajbavaló után? Már sosem fogjuk megtudni.

Katától kaptuk fotóit a csuklópánt méretű körsálról, amit szintén egy netes shoppingolás alkalmával szerzett be. Összehasonlításképpen a második képen egy átlagos méretű sál is látható. Mindenesetre nyakmerevítőt már nem kell beszereznie, ha valaha szükség lenne rá. (Persze reméljük, hogy nem lesz!)

A lenti képen látható macskáknak árult nyakörv inkább tigrisekre lehet szabva, de biztosan nem egy egyszerű házi cicára. Szegény állat nem is tűnik nagyon boldognak, mikor olvasóink a fénykép erejéig rácsatolták a hatalmas zöld kolomppal ellátott nyakéket.

A második, interneten talált macskás kép is egy hatalmas melléfogást mutat, habár itt végeredményben a macskának jól áll a fehér horgolt felső. A gazdája nem igazán örülhetett viszont a méretbeli „kis” különbségnek, ha abban bízott, hogy a szőke hölgyhöz hasonló hatást érhet majd el.

 

Szerencsére van példa olyanra is, mikor valaki egy hiba következtében sokkal jobb vásárt csinál, mint eredetileg tervezte. Íme néhány ilyen eset is.

„A barátomnak rendeltem egy pólót, helyette küldtek 3 sokkal nagyobb méretűt, más mintával, mint szerettem volna. A reklamáció után további 2 ugyanakkora méretű pólót kaptam, ugyanazzal a mintával. Az csak hab volt a tortán, hogy rossz címre küldték. Végül időre megérkezett az eredeti rendelés. Szerencsére a barátomnak tetszik a másik minta is, nekem pedig remek hálóingként szolgálnak a plusz darabok” – mesélte egy másik olvasónk.

Szerkesztőségünk egyik tagja szintén örülhetett, mikor két megrendelt karkötője helyett hat darabot hozott a postás, így tovább is ajándékozhatott egyet-egyet ismerőseinek.

Természetes tehát, hogy első körben idegeskedünk, ha eltévesztik a rendelést, vagy átvernek minket egy termékkel. Vitathatatlan azonban, hogy utólag remek szórakozás lehet végignézni az esetekről készült fotókat.

Nektek is van hasonló vicces, esetleg kellemetlen storytok? Írjátok meg nekünk! 

Hirdetés