Ezentúl nem kell fizetni azért, ha szeretnénk a vizes dolgainkat megbeszélni a Tettye Forrásházzal. A cég ugyanis netes telefonon is elérhető lesz.
A Tettye Forrásház más hazai magánvállalatok példáját követve, ám az önkormányzati szférában még kevéssé elterjedt módját választotta ügyfélszolgálatának megújítására. A céget ugyanis hamarosan a Skype-on is utol lehet érni.
– Alapvetően nem lesz változás, hiszen ahogy telefonon, úgy skype-on is ugyanazon menüsorból válogathat az ügyfél, ha minket tárcsáz – mondta a Tettye Forrásház Zrt. ügyfélkapcsolati osztályvezetője, Szurdi Gábor. – Éppúgy tud az ügyfélszolgálatos munkatársunkkal egyeztetni, megbeszélni a kérdéses dolgot, mindez pedig az ügyfélnek egy forintjába sem kerül.
A Skype-ot bárki letöltheti számítógépére, mindössze egy felhasználónév szükséges hozzá, s máris hívhatja a céget. A vállalat felhasználóneve, elérhetősége értelemszerűen a Tettye Forrásház Zrt. Ügyfélszolgálat lett. Ezt kell beírni a keresőbe, majd lehet is tárcsázni a vállalatot.
Az internetes telefont egyelőre novembertől kísérleti jelleggel vezetik be, amennyiben beváltja a hozzáfűzött elvárásokat, akkor tovább is fejleszthetik a netes ügyfélszolgálati rendszert. Nem kizárt az sem, hogy a csevegés funkciót kihasználva, a vállalat munkatársai Skype-on is fogadhatnak megkereséseket.