A független marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló Superbrands Szakértői Bizottság döntése alapján a Zsolnay Kulturális Negyed márka elnyerte idén a Superbrands díjat, amely a kimagasló márkaminőség és a márkaépítésbe fektetett munka elismerése – számolt be róla a Zsolnay Örökségkezelő NKft.
A Superbrands programot a brit Brand Council független szervezet alapította 1995-ben, hogy betekintést nyújtson a legkiválóbb márkák világába. A Superbrands nemzetközi program ma már világszerte 90 országban működik, és továbbra is azon márkák előtt tiszteleg, amelyek kiemelkedő piaci sikereket érnek el, illetve a kivételes eredmények fenntartását hosszú távon is biztosítják – írja a ZSÖK.
A kiválasztás minden országban azonos elveket követ: a jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. Az elismerés odaítéléséről többlépcsős folyamat során a 40 tagú, független szakemberekből álló Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága dönt.
A program sikerét jelzi, hogy hazánkban idén a legkiválóbb fogyasztói márkák már 18. alkalommal vehetik át a Superbrands díjat – köztük most a Zsolnay Kulturális Negyed is–, a legkiválóbb üzleti márkák pedig 15. alkalommal részesülnek Business Superbrands díjazásban.