Akár 25% kedvezménnyel jutalmazza hűséges ügyfeleit a Hyundai Magyarország.
A márkaszevizeik iránti elkötelezettséget hűségprogrammal díjazza a Hyundai Magyarország. A részletekről Németh Csabát, a Hyundai Magyarország műszaki vezetőjét kérdeztük.
Hogyan működik a Hyundai hűségprogram és kik részesülhetnek
az előnyeiben?
A lehetőséggel a végig igazolhatóan márkaszervizben, megfelelő időben és futásteljesítménynél karbantartott gépjárművek tulajdonosai élhetnek. Ezt pedig az alvázszám alapján nyilvántartott szervizelőzményekkel lehet ellenőrizni.
És milyen kedvezményekre tehetnek szert az elkötelezett ügyfelek?
Az autó 4. életévétől kedvezményt biztosítunk többek között a gyári alkatrészekre, a munkadíjra, az olajra és egyéb segédanyagokra. Az engedmény mértéke pedig évről-évre növekszik. Emellett a garanciaidő lejártát követően, a 6. és a 7. évben díjmentes assistance szolgáltatást nyújtunk ügyfeleink részére.
Hogyan lehet jelentkezni a hűségprogramba?
A jelentkezésnek három módja lehetséges: a myHYUNDAI rendszerünkben történő regisztrációval, személyesen kereskedéseinkben, valamint a hűségprogram hírlevelelünkre való feliratkozással.
Miért érdemes márkaszervizben elvégeztetni a Hyundai
modellek időszakos átvizsgálását?
A karbantartás gyakran olyan műszerek és berendezések használatát igényli, amelyek jellemzően csak hivatalos Hyundai márkaszervizekben állnak rendelkezésre. Ezért is javasoljuk a Hyundai tulajoknak, hogy a kopó-fogyó alkatrészek (fékbetétek, szűrők,olaj stb.) cseréjét mindig márkaszervizeink egyikében végeztessék el. Így biztosított, hogy a beavatkozásokat mindig a legfrissebb gyári információk birtokában lévő, eredeti alkatrészeket használó, a gyári előírásokat ismerő és betartó szakember végezze.