Immár korszerű E-ügyfélszolgálat is várja a szolgáltató ügyfeleit a PÉTÁV nemrég megújult honlapján.
A napokban megújult a PÉTÁV Kft. honlapja, amely számos új szolgáltatást is kínál az ügyfeleknek.
Egy új térképes kereső segítségével a lakossági felhasználók megtudhatják, hogy az előző fűtési időszakban az épületük hőfelhasználása hogyan viszonyul a többi pécsi távfűtött épület hőfelhasználásához. Ez korszerűsítési munkák tervezésekor, de akár ingatlanvásárlásnál is hasznos információ lehet.
A PÉTÁV ügyfelei tájékozódhatnak arról is, hogy egy adott épületben zajlik-e olyan tervezett karbantartási munka vagy az egész épületet érintő hibajavítás, ami a szolgáltatás kimaradását okozhatja.
Szintén egy térképes kereső használatával, az épület címének beírása után azt is megtudhatjuk, hogy egy adott épületben a közeljövőben lesz-e melegvízmérő-leolvasás vagy mérőcsere.
Egy sokkal korszerűbb, több lehetőséget biztosító E-ügyfélszolgálat is elindult az elmúlt időszakban.
A PÉTÁV online ügyfélszolgálatán történő regisztrálást követően az ügyfelek kényelmesen, gyorsan és biztonságosan intézhetik a távhőszolgáltatással kapcsolatos ügyeiket. A regisztráció mindössze pár percet vesz igénybe.
A regisztrációt és a belépést követően az alábbi új szolgáltatásokat érhetik el az ügyfelek:
- megtekinthetik és módosíthatják személyes adataikat;
- megtekinthetik, hogy havonta mennyi melegvíz-előleget számláz a PÉTÁV Kft., és módosíthatják annak mértékét;
- számlamásolatot igényelhetnek;
- igazolást kérhetnek arról, hogy nincs távhőszolgáltatási díjtartozásuk;
- megtekinthetik aktuális egyenlegüket;
- online befizethetik számláikat.
Regisztráció nélkül is elérhető szolgáltatások:
- időpontfoglalás a személyes ügyfélszolgálatra;
- feliratkozás hírlevélre;
- elektronikusan kitölthető nyomtatványok elérése;
- E-számla-regisztráció.
(x)