Magánszemélyek és egyéni vállalkozók egyaránt postai úton kapják meg szeptember első hetében a pécsi önkormányzat Adóhatósági Főosztálya által nyilvántartott, a második félévben esedékes helyi adókötelezettséget is tartalmazó számlakivonatokat, valamint az adó befizetéshez szükséges csekkeket.
Ezt érdemes tudni:
- Az adóelőírások második félévi részletei szeptember 15-ig fizethetők meg pótlékmentesen a mellékelt csekken, átutalással, vagy az E-Önkormányzat Portálon keresztül bankkártyával (EFER).
- Az adószámlakivonat az augusztus 19-ei könyvelési napig tartalmazza az önkormányzati adóhatóság által előírt/törölt, valamint az adózó által befizetett összegeket. Azon adózók részére, akiknek a korábbi időszakról tartozásuk áll fenn, a tartozás és az azonos adónemen előírt, szeptember 15-én esedékes adó megfizetéséhez egy, az összevont összegről szóló csekket küld az önkormányzati adóhatóság.
- A gazdálkodó szervezetek a kivonatokat szeptember 10-ig elektronikus úton kapják meg.
- A Főosztály személyes és telefonos ügyfélszolgálata hétfőn és szerdán 8-12 és 13-17, kedden és csütörtökön 8-12 és 13-16 óra között áll az adózók rendelkezésére.
- A Főosztály kérése, hogy az ügyfélszolgálat személyes felkeresése esetén az adózók a hosszabb várakozási idő elkerülése érdekében EZEN az oldalon előzetesen foglaljanak időpontot.
- Az ügyfélkapuval rendelkező adózók ügyeiket elektronikusan is intézhetik az E-Önkormányzat Portálon vagy E-papír szolgáltatás igénybevételével.
Hirdetés