2 C
Pécs
szombat, november 16, 2024
KezdőlapPécs AktuálMárcius 26-ig zárva maradnak az ügyfélszolgálatok Pécsen

Március 26-ig zárva maradnak az ügyfélszolgálatok Pécsen

A kormányzati intézkedésekkel összhangban március 26-ig zárva tart a pécsi önkormányzat cégeinek Búza téri központi ügyfélszolgálati pontja – tájékoztatta lapunkat a pécsi önkormányzat.

Ez a gyakorlatban a Pécsi Vagyonhasznosító Zrt., a Pécsi Közterület-felügyelet, a Dél-Kom Nonprofit Kft., a Tettye Forrásház Zrt. és a Pétáv Pécsi Távfűtési Kft. ügyfélszolgálatát érinti. A korlátozás a cégek valamennyi ügyfélszolgálati irodájára kiterjed.​

Mutatjuk a részleteket!

Pétáv Pécsi Távfűtő Kft.

A központi ügyfélszolgálati iroda és a Magyar Lajos utcai iroda nyitvatartása is szünetel, ezért a Pétáv ügyfelei a távhőszolgáltatással kapcsolatos ügyeiket telefonon, e-mailben, vagy a társaság online ügyfélszolgálatán intézhetik.

Telefonos ügyintézés és hibabejelentés: 72/503-402

A telefonos ügyfélszolgálatot a hétfői, keddi, szerdai napokon 8 órától 15 óráig, csütörtökön 7 órától 19 óráig, péntekenként pedig 8 órától 12 óráig érhetik el.

Telefonos hibabejelentés: minden nap 0 és 24 óra között.

A vállalat arra kéri az ügyfeleket, hogy lakáson belüli hibát csak abban az esetben jelentsenek be, ha az élet- vagy vagyonbiztonságot veszélyeztet. Ilyenkor a lehető leggyorsabban megkezdik az elhárítást.

  • elektronikus levelezési cím: [email protected]
  • e-ügyfélszolgálat: ugyfelszolgalat.petav.hu

Biokom és a Dél-Kom NKft.

A koronavírus-fertőzés terjedésének megakadályozása érdekében előreláthatólag március 26-ig szünetel a személyes ügyfélfogadás a Biokom és Dél-Kom Nonprofit Kft. minden ügyfélszolgálatán és ügyfélképviseletén.

A munkatársak e-mailben, levélben vagy telefonon készséggel állnak rendelkezésére.

  • levelezési cím: 7632 Pécs, Siklósi út 52.
  • e-mail-címek: [email protected]; [email protected]
  • a Biokom esetében ezek a számok hívhatók hétfőtől csütörtökig 8.00–16.00, illetve pénteken 8.00–14.00-ig: 72/502-101; 72/502-111; 72/805-385
  • a Dél-Kom esetében a postacím: 7602 Pécs, Pf. 176.
  • a call center száma: 72/805-410
  • központi elektronikus levélcím: [email protected]

Ez idő alatt a hulladékszállítás és a lomtalanítás a megszokott rendben működik tovább, a hulladékudvarok pedig a szokásos rend szerint vannak nyitva. A hulladékudvarokban és a kökényi telephelyen azonban a zsákos komposzt értékesítése szünetel.

A Pécsi Köztemető ügyfélszolgálata

(Siklósi út 43.)

A Pécsi Köztemető személyes ügyfélszolgálata kizárólag temetéssel összefüggő ügyintézés kapcsán működik, előzetes időpontfoglalást követően. Minden egyéb ügyintézés (sírhelymegváltás, sírgondozás) csupán telefonon és e-mailben történhet.

A személyes ügyintézésre előre foglaljanak időpontot és csak különösen indokolt esetben keressék fel személyesen az ügyfélszolgálatot. A teljes körű temetési szolgáltatás ügyintézése történhet online (elektronikus) módon.

Az online ügyintézés iránti kérelmet e-mailben a [email protected] címen terjesztheti elő, vagy szándékát jelezheti a 72/805-440-es és a 72/805-445-ös telefonszámokon.

A temetés ügyintézése során az intézőkhöz családonként legfeljebb 2 fő mehet be, kizárólag szájmaszkban (ügyfélirodák, ravatalozók, toalett), az épületen belül nem lehet várakozni. A kézfertőtlenítés belépéskor biztosított. A hozzátartozók és a cég munkatársai egészségének védelme érdekében az asztalokon átlátszó műanyag védőfalakat helyeztek ki.

Tettye Forrásház Zrt.

A járványhelyzet súlyosbodása és az elrendelt korlátozások miatt határozatlan ideig zárva marad a Búza téri közös ügyfélszolgálati iroda, szünetel a társaság személyes ügyfélfogadása. Az előrefizetős kártyás vízmérők feltöltésére – szigorú egészségvédelmi intézkedések mellett – szűkített idősávban, hétfőtől péntekig 9.00–10.00 között továbbra is lehetőség van.

A nyomtatványokat, iratokat levélben (7602 Pécs, Pf. 33), vagy e-mailben várják ([email protected]), a víz- és szennyvízszolgáltatással kapcsolatos ügyek intézése telefonon, elektronikusan biztosított.

  • ügyfélszolgálat: 80/811-111, 72/421-700 (hétfő, kedd, szerda, péntek: 8.00–14.00, csütörtök: 8.00–20.00)
  • műszaki hibabejelentés: 72/421-799 (0–24 óráig)
  • online ügyfélszolgálat: tettyeforrashaz.hu/uszi

A leolvasás, a bekötési és mellékvízmérő-csere, szakszerűségi vizsgálat nem áll le, a szakemberek az óvintézkedéseket betartva, maszkban keresik fel a felhasználási helyeket – az elkövetkező hetekben főként a családi házas övezeteket.

Ha valaki a járvány miatt mégsem szeretné beengedni a leolvasót, vagy a mérőcserére érkező szakembereket, gond nélkül megteheti: ezt jelezni kell a társaságnak telefonon vagy e-mailen (80/811-111, [email protected]; [email protected]).

Az elhalasztott mérőcseréket később pótolják, elmaradt leolvasás esetén pedig az ügyfél becsült számlát kap (ha a számlán szereplő aktuális leolvasási időszak végéig nem jut el mérőállás cégünkhöz).

Ebben az időszakban nem követi kötbér, ha zárva marad az ajtó.

Mikor esedékes a leolvasás? A számlán, a cég weboldalán, vagy a társasházi plakáton ellenőrizhetjük, az e-mail-címmel rendelkező, regisztrált felhasználók automatikus értesítést kapnak.

Pécsi Vagyonhasznosító Zrt.

A társaság továbbra is azt kéri ügyfeleitől, hogy elektronikus, telefonos, illetve postai úton intézzék ügyeiket az alábbi elérhetőségeken:

Friss, aktuális információk a Pécsi Vagyonhasznosító Facebook-oldalán olvashatók.

Hirdetés
KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

Hírzóna

Abszolút Nő