A személyes ügyfélfogadással együtt június 15-től a Tettye Forrásház újraindította a járványhelyzet miatt felfüggesztett tevékenységeket: folytatódik a vízmérő-leolvasás, a bekötési- és mellékvízmérő-csere, a szakszerűségi vizsgálat és a mérőhely-ellenőrzés.
Elmaradt leolvasás, mérőcsere: indul a pótlás
Október végéig minden olyan ingatlant felkeresnek a leolvasók, ahol a járvány miatt március és június közt elmaradt az éves mérőállás-rögzítés. A pótleolvasásban összesen 19.530 felhasználási hely érintett, amelyet az aktuális leolvasással párhuzamosan fognak végezni a szakemberek.
Az év végén több mint 20 ezer mellékvízmérő hitelessége jár le, megkezdődött a márciustól elhalasztott mellékvízmérő-cserék időpontjainak egyeztetése is az ügyfelekkel és közös képviselőkkel. A mérőcsere kapcsán fontos változás a korábbiakhoz képest, hogy – a helyszíni bankkártyás/készpénzes fizetési lehetőséget kiváltva – minden esetben utólag kapja kézhez a számlát a megrendelő, amelyet csekken vagy átutalással rendezhet.
A veszélyhelyzet alatt a Tettye Forrásház leolvasói és mérőcserélői minden esetben az óvintézkedéseket betartva, maszkban és kesztyűben keresik fel az érintetteket. Mindannyiunk egészségének megóvása érdekében arra kérik az ügyfeleket, hogy a szerelési, vagy adatrögzítési munkák ideje alatt tartsanak másfél-két méteres távolságot munkatársuktól.
A cserét és a leolvasást a társasházakban kihelyezett plakátokon szereplő időpontokban végzik a szakemberek. Ha a lakó betegnek érzi magát (lázas, légzési nehézséggel küzd, köhög), a szolgáltató kéri, hogy ne engedje be a lakásba munkatársukat, hívja a társaság ügyfélszolgálatát.
Időpontfoglalás ügyintézéshez
Június 15-vel megnyitott a Búza téri közös ügyfélszolgálati iroda, a Tettye Forrásház a korábbi nyitvatartási rend szerint fogadja az ügyfeleket. Ezzel együtt valamennyi víz- és szennyvízszolgáltatással kapcsolatos ügy intézhető továbbra is telefonon vagy online. Ha a személyes ügyintézés mégis halaszthatatlan, javasolt az előzetes időpontfoglalás, melyet ide kattintva tehetünk meg.
Annak érdekében, hogy a biztonságos távolság tartható legyen az ügyféltérben, korlátozott számú ügyfél tartózkodhat csak egyszerre bent, ezért hosszabb várakozási idő előfordulhat!
A veszélyhelyzet végéig tart a moratórium
A szolgáltató június 15-től emlékeztetőt küld a lejárt számlával rendelkező ügyfeleknek. Amennyiben nehézséget okoz a számla rendezése, és a felhasználó részletfizetést igényelne, kérik, vegye fel a kapcsolatot a társaság kintlévőség-kezelési munkatársaival ([email protected], 72/421-700/3-as menüpont).
Ne várja meg, amíg felhalmozódik a hátralék!
A társaság a járvány terjedésének lassítása érdekében márciustól szüneteltette a szolgáltatás-korlátozási eljárásokat – a moratórium a veszélyhelyzet végéig tart.