11 C
Pécs
péntek, november 1, 2024
KezdőlapHírzónaBelföldVálasszuk a telefonos ügyintézést a NAV-nál is

Válasszuk a telefonos ügyintézést a NAV-nál is

A járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat. A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.

Az ügyfélszolgálatokon higiéniai protokoll van érvényben, amelynek részeként rövid időközönként szellőztetjük a helyiségeket.

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért kérik az ügyfeleket, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást.

A járvány terjedését csak felelősségteljes hozzáállással lehet megállítani!

Tegyen Ön is azért, hogy csökkenjen az új megbetegedések száma!

Kiemelt képünk illusztráció.

Hirdetés
KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

Hírzóna

Abszolút Nő