Március 19-étől a NAV komlói, szigetvári, siklósi, mohácsi, bólyi, pécsváradi, sásdi, sellyei és szentlőrinci Kormányablakban működő ügyfélszolgálatain szünetel az ügyfélfogadás – írja a NAV közleményében.
Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért a hivatal kéri ügyfeleit, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. A NAV általános tájékoztatórendszere, a NAV Infóvonal a 1819-es telefonszámon hívható.
A járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat. A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja.
Ez azt jelenti, hogy a pécsi, központi ügyfélszolgálat ügyfélterében egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.
Ha az ügyfelek mindenképpen szükségesnek érzik a személyes megjelenést, a hivatal kéri, hogy foglaljanak időpontot.
Időpontfoglalás nélkül csak rendkívül indokolt esetben keressék fel személyesen a NAV ügyfélszolgálatát!