Mint közismert, a bauMax Magyarország Zrt. nemrégiben bezárta pécsi üzletét, február 26-tól nem folytat kereskedelmi tevékenységet Magyarországon. Ha garanciánkat akarjuk érvényesíteni, kereshetjük aztán a multit
Az elmúlt napokban a vásárlók egyre gyakrabban keresik fel személyesen vagy telefonon a Baranya Megyei Kormányhivatal fogyasztóvédelmi osztályát azzal a kérdéssel, hogy milyen módon érvényesíthetik a bauMax-ban vásárolt termékkel kapcsolatos szavatossági, jótállási igényüket.
Azaz egyre többen idegeskednek amiatt, hogy nem érik utol a céget, és meg egy telefonszámot, vagy egy irodát sem hagytak maguk után az egyébként nem túl fogyasztóbarát árakat képviselő multik emberei a kivonulásuk után.
A kormányhivatal ezért külön arra hívta fel a figyelmet, hogy a cég a honlapján az alábbi tájékoztatást jelentette meg: „Garanciális és vevőreklamációs ügyekben a [email protected] email címen jelezheti panaszát, reklamációját. Kérjük küldje el mellékelten a számla vagy garanciajegy másolatát. Munkatársaink a megadott elérhetőségek alapján felveszik Önnel a kapcsolatot.”
Persze arra semmi garancia nincs, hogy a cég valóban komolyan vesz minden bejelentést, vagy éppen minden email célba talál, hiszen ezt gyakorlatilag az átlagember nem tudhatja meg.