A webáruház ma számos kereskedő legfőbb boltja. A vásárlói szokások és tendenciák pedig egyértelműen azt mutatják, hogy az internetes vásárlás a jövő – vagy talán már maga a jelen is. A leggyorsabban és legegyszerűbben pedig úgy lehet elindítani egy ilyen oldalt, ha az ember valamelyik népszerű rendszer keretein belül teszi mindezt. Ilyen például az UNAS, a Shoprenter és a Woocommerce is – a teljesség igénye nélkül.
A Connestic szolgáltatásával a webáruházak könnyen összekapcsolhatóak nagykereskedési termékekkel, és a legfontosabb adatok is leolvashatóak, elemezhetőek a termékekkel kapcsolatban. Legyen az az API-státusz vagy épp az utolsó szinkron pontos időpontja.
A legnépszerűbb webáruház-felületek
A webáruház-felületek között azért is kiemelkedő többek között az UNAS, a Shoprenter és a Woocommerce, mert számos olyan előnyt és funkciót rejt magában, ami az online kiskereskedők és vállalkozások számára óriási potenciált jelent.
Nézzük például az UNAS-t. Egy jól bevált megoldás a hazai piacon, rugalmas felülettel, egyszerű kezeléssel és testreszabhatósággal. Ráadásul olyan API található benne, ami segíti a harmadik féltől származó szolgáltatásokkal való egyszerű integrációt is.
A Shoprenter ideális választás azok számára, akik gyors és egyszerű telepítésre, könnyű felhasználói élményre vágynak. A platformon például olyan intuitív adminisztrációs felület van, ami számos beépített funkcióval rendelkezik – például a termékkatalógusok és ügyfélkapcsolatok.
A Woocommerce szerte a világon rendkívül népszerű, hiszen ingyenesen elérhető a szintén igencsak közkedvelt WordPress oldalakkal – de számos bővítménnyel és kiegészítővel is rendelkezik, ami elősegíti a testreszabott és skálázható webáruházak létrehozását.
Hogyan kezeljük a különböző rendszereket?
Az UNAS rendszerén futó webáruház esetén először is biztosítani kell a szükséges adatokat, mint a webáruház neve, URL-je és az API-kulcs. Ezt követően lehet az admin felületen olyan API-kulcsot generálni, ami már egy harmadik félhez is kapcsolható. A Shoprenter esetén hasonló lépéseket kell elvégezni, és létrehozni az API-felhasználót jelszóval. Ezt már be lehet illeszteni egy harmadik rendszerbe (pl. Connestic). Nagy előny a Woocommerce felületén, hogy ott egy titkos felhasználói kulcsot is létre lehet hozni.
Webáruház összekapcsolása nagykereskedéssel és adatok elemzése hatékonyan
A Connestic rendszere olyan platformként működik, ahol saját fiókon belül válogathatunk a nagykereskedések, források, kapcsolatok közül. Saját webáruházaink között is kialakíthatjuk a szinkront. De árszabályokat, raktárkészletszabályokat, kategória és paraméter megfeleltetéseket is beállíthatunk. A platformon lényegében szinte minden webáruház és nagykereskedés termékpalettája integrálható egymással.
(x)